[vc_row type=”full-width-section” css=”.vc_custom_1475824442031{margin-bottom: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 100px !important;background-color: #f9fafb !important;}”][vc_column][vc_custom_heading text=”Ofte stillede spørgsmål” font_container=”tag:h2|font_size:36|text_align:center” use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1475824238392{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 100px !important;}”][vc_column_text]Hvordan booker jeg?
– Det er enkelt! Giv os et kald, smid os en mail eller skriv til os via kontaktformularen på /kontakt og du hører fra os inden 12 timer.

Hvornår ankommer i?
– Vi ankommer typisk 1.5-2 timer før arrangementets begyndelse – Således sikres du, at alt er klar før start og du slipper for at stresse…

Hvor meget fylder diskoteket?
– Det afhænger af hvilken løsning i har valgt, men som udgangspunkt fylder vi 3×2 meter+. Vi benytter os af nogle meget kreative setups, så der er typisk altid en løsning for, at få det hele til at passe ind…

Hvad er jeres krav til strøm?
– Som udgangspunkt skal vi blot have adgang til et 16amp udtag – Ved størrer arrangementer vil vi typisk skulle bruge 32 amp udtag – Hvis dette skulle være tilfældet bliver i oplyst om det på forhånd.

Hvilken musikstil spiller i?
– Vi spiller som hovedregelen mainstream/radio musik, hvis ikke andet er ønsket fra arrangørensside – Ellers er det kun fantasien som sætter grænser… Vores DJ’s har alle et bredt musik-katalog. Vi sætter stor pris på, at musikken kan varieres til alle fester for ingen fester er ens. Vores DJ’s har derfor et bredt musik katalog hvor der typisk vil være en samling af alt det kendte fra 80′erne, 90′erne og alt det som spilles i radioen samt elektro m.v., ved specielle musik-stile bør i skrive den ønskede musik-stil som kommentar til bestillingen.

Hvad skal vi sørge for? 
– Bortset fra festens afholdesessted, glade gæster og lidt mad og drikke til vores dj – Intet andet ?

Tager i billeder under festen?
– Fotografering er en service som vi tilbyder helt gratis til alle vores arrangementer hvis, at det ønskes. Hvis det ønskes, tages der gode billeder uden beregning, som kort efter festen vil blive offentliggjort på vores Facebook-side – Hvis der tages nogle uheldige billeder er det muligt for jeres gæster, at skrive til os og billederne fjernes øjeblikkeligt.

Hvad koster i?
– Som udgangspunkt koster det mellem 3000-6500 kr. at få mobildiskotek ud på fuld damp.

Modtager vi en kontrakt og faktura?
– 
JA! Straks efter din acceptering af bookingen fremsender vi en ordrebekræftelse, kontrakt samt en faktura.

Hvordan foregår betalingen?
– Betalingen falder til enhvertid inden arrangementet, og ved lokale arrangementer i Aalborg og omegn kan der afregnes ved ankomst til jeres location.

Hvordan betaler vi?
– Som udgangspunkt fremsendes der en faktura til jer, som bedes indbetales ved forfaldsdato. Ved lokale arrangementer, udlejning, installation og service kan der afregnes kontant eller via betalingskort.

Hvem hæfter for KODA afgifter? 
– Det påhviler arrangøren, at betale offentlige afgifter herunder KODA afgifter, men bemærk at KODA afgifter kun skal betales ved offentlige arrangementer.

Spiller i, i Ghetto-områder?
– Nej, vi tilbyder, som udgangspunkt ingen af vores services i Ghetto områder.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]